top of page

İnsanlar ayakkabı almaz oldu


Her sektörde olduğu gibi ayakkabı sektörüde virüsten nasibin aldı. İnsanlar kapanmalardan dolayı evlerinde kaldıkları için giyim ürünlerine olan ilgi ve alaka azaldı. Pazar payı azalan ve satış yapamayan esnaf, kriz döneminde çaresiz kaldıklarını dile getirdi. Pendik Çarşı'da bulunan Melodi Ayakkabı iş yeri sahibi Rayıf Korkusuz sorularımızı yanıtladı.


Bizi virüs değil ekonomi vurdu


- Rayıf bey öncelikle merhaba. Sıkı tedbirlerden geçiyoruz. Bu durum sizleri ve iş yerinizi nasıl etkiledi?


- Merhaba hoşgeldiniz. Virüsten dolayı insanlarımız büyük bir imtihandan geçmekte. İnsanlık sağlıkları ile sınanıyor. Bu durum çok kötü tabi. Her işin başı sağlık diyoruz. Sağlık olamadan hiç bir şey olmaz. Sağlık her şeyden önemlidir. Şükür diyelim, ben ve ailem korona virüse hiç yakalanmadık. Fakat ekonomik açıdan ciddi anlamda etkilendik. İş yerimi haftasonu da dahil her gün açardım. Ta ki pandemi süreci gelene kadar. Uzun süredir dükkanımızı açamıyoruz. Haliyle çok etkilendik.


Bırakıp gitmek daha hayırlı


- Ekonomik sıkıntılarınız çok fazla arttımı? Krediye başvurdunuz mu?


- Sorma kardeşim. Yani bu süreçte insanlar sürekli gıdaya yatırım yaptı. Marketler tıka basa dolu. İnsanlar ayakkabının yüzüne bakmaz oldu. Çeşitli indirimlere de gittik bu süreçte biz. Toptan fiyatına perakende satış yapıyoruz. Cidden çok ucuza veriyorum mallarımı. Fakat insanlar şuan evden çıkamıyolar ki ayakkabı alsınlar. Kredi ye kaç kez başvurdum bir bilsen. Kredi kartlarının hepsi patlamış durumda. Başka karttan çekip başka karta yatırıyoruz. Bazen şaşırıyorum. Borçlar bir yerden, dükkan giderleri bir yerden cidden çok yoruldum. Kapatmak daha hayırlı. Önceden biriktirdiğimiz para da sel oldu gitti bu süreçte. Bırakacağım bu işi artık.



 
 
 

Yorumlar


Yazı: Blog2_Post

Abonelik Formu

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

esnafınabzı@gmail.com

  • Facebook
  • Instagram

©2020, Esnafın Nabzı tarafından Wix.com ile kurulmuştur.

bottom of page