top of page

Mercan: - Saç kestirmeye gelen yok


Kapanma süresi boyunca insanlar evlerinden çıkamadı. Sadece marketlerin açık olduğu bu dönemde, esnaflar kan ağladı. Esnaf devletten gerekli desteği bulamayınca bunalıma girdi. Ekonomik anlamda zorluk çeken insanlar kapanmayı, evde kendileri çare üreterek geçirdi. Sokağa çıkma yasaklarında halk, kuaföre para vermektense evde kendilerini tıraş ettiler. Bu da haliyle Murat Mercan gibi kuaförlere ekonomik anlamda büyük vurgun yaptı.


- Murat bey merhaba, pandemi süreci nasıl geçmekte?


- Pandemi döneminde esnaf arkadaşlar olarak Allah'ımıza kavuştuk. Maddi anlamda çok ciddi sıkıntı çekmekteyiz. Bizim sesimiz olun. Adamlar bir yardım eli uzatmaz mı? Kimse esnafın halinden anlamıyor. Bu ülkede hiçbir şey olunmaz arkadaşım. Okuyan kaçıp gidiyor, esnaf para kazanamıyor, batıyor. Ne olacak böyle? Nasıl düzelecek? Ben hakkımı helal etmiyorum. Yasak diye kapattılar dükkanları, evde birbirimizi kemirdik. Para bulamadım para. Hanımın yüzüğünü bozdurdum. Bu esnafa reva mıdır? Yazık günah bize. Halimize acıyorum. Açlıktan, yoksulun halinden anlamayan insanlardan da nefret ediyorum.


- Tekrar kapanma gelir mi? Esnaf tekrar kapanmaya hazırlıklı mı?


- Valla bu saatten sonra ne gelirse gelsin. Ben doldum patlayacağım. Sondayım yeter artık. Bir daha kapanma gelir tabi. Millete baksana evde durmuyor. Bu kadar lükse, şatafata düşkün bir millet tanımıyorum ben. Kafaları sadece yemeye çalışıyor. Laf dinlemiyorlar söz dinlemiyorlar. Çok sıkı kanun konulması lazım. Cahillikte çığır açıyoruz. Tekrar kapanma gelirse ben kapatacağım dükkanı. İflasın eşiğindeyim. Kapanma sırasında ek iş aradım, bulamadım. Sadece esnaf değil, ülkede zor durumda. Ama forsumuzdan yanımıza yaklaşılmıyor. Ne güzel değil mi ya. Bunaldık, sıkıldık. Sonumuz inşallah düzelir.




 
 
 

Yorumlar


Yazı: Blog2_Post

Abonelik Formu

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

esnafınabzı@gmail.com

  • Facebook
  • Instagram

©2020, Esnafın Nabzı tarafından Wix.com ile kurulmuştur.

bottom of page